Torsdag

Hej!

Idag så sov jag länge... typ till tolv. Antar att jag behövde det. Hade ställt väckarn på halvelva eller nåt, vilket jag tyckte var att sova sent. Men det snoozade jag bara förbi. Men ingen större skada skedd för det. Tog det lugnt här hemma. Åt och åt. Och snyggade till mig. For till skolan. Anatomi. Bra idag också. Den har verkligen blivit mkt bättre nu sen lärarkursen har startat!

Efter skolan så promenerade jag uppför Broadway. I ett lätt duggregn. Men det var skönt ändå. Åt middag nånstans på Lafayette street. Inte så supergott. Men iaf inte så jättedyrt heller.

Promenerade lite till. Snubblade över ett Forever 21 som inte funnits där det var nu för fyra år sen. Gick in där. Det var ordning i den här butiken. Så skönt! (F21 brukar oftast vara massor av kläder i oordning och massor med folk som sliter i dom). Resulterade i shopping för mig!

En vit lite större t-shirt
Ett vitt, stor linne (stl L)
Ett djupt-turkost ribbat linne med spets och brottarrygg
En kort tajt jeanskjol
En turkosblåsvart-zebra-mönstrad sjal
Ett par silvriga örhängen
Ett guldigt styvt brett armband
Ett grått linne med tunna axelband

Allt detta för ca 450 kr.
Och det får ni ju hålla med om att det är billigt?
För jag har egentligen inte alls råd att shoppa. Men idag tyckte jag att jag skulle få unna mig själv lite shopping. Och det blev ju riktigt mycket för pengarna.

Nu ska jag lägga mig och läsa en stund.
Fundera lite på min läxa.
Och sen SOVA!

Pia


Kommentarer
Postat av: Johanna

Å vad härligt med sovmorgon! Det händer inte varje dag här hemma med småttingar i huset :)! Men jag ska inte klaga då vi har fått två barn som gillar att sova!



Photoshop är jag helt VÄRDELÖS på. Verkligen superkass! Jag har varit in några enstaka ggr i programmet men det slutar alltid med att jag ger upp. Fattar noll & ingenting.



Jag tänkte höra om du är intresserad att gå en fotokurs i höst. Är du på hemmaplan då? Jag ska kolla upp att det inte är försent att anmäla sig bara. Hojta till om du vill haka på. Det brukar vara en gång/vecka i Ske-å och kosta runt tusenlappen.


Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback