Dans

Idag har jag dansat!

Jag har varit med på Karolinas moderna jazz. Kändes verkligen jättebra att börja röra sig lite på dansvis igen. Jag tycker det gick rätt bra. Det finns mycket att jobba på för min del innan jag är tillbaka, men jag är ändå väldigt nöjd med lektionen. Jag ska försöka gå dit varje måndag nu och vara med och dansa.

Det var jättekul och jag hade tid att känna efter lite vad jag gjorde osv. Och ojojoj, vad det kommer att kännas i kroppen imorgon! Jag är så otränad och dansen använder ju så många olika muskler. Men det kommer att vara en skön smärta. I like it!

ÄNTLIGEN!
Äntligen kan jag börja dansa igen. Nu är det bara att försöka göra det så mycket som möjligt så jag kommer tillbaka.


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Vilken snygg klänning på bilden. Den klär dig verkligen!

2009-03-17 @ 09:25:55
Postat av: Ida

Jag måste bara säga återigen (jag vet, jag tjatar) men det är så himla kul att du är på dansbanan igen :) Efter regn kommer solsken, nu får du se till att dansa rumpan av dig ;) Kramar!

Postat av: Erika

Jag tänkte åxå på klänningen -skitsnygg!

2009-03-18 @ 09:29:01
Postat av: Maya

HÄRLIGT syrran att du är åter igång. Det tycker jag om att höra.

Har ni oxå vår nu? här är det verkligen vår! titta på min blogg så ser du hur mkt vår det är. :D



Btw, jag vet när det där kortet på dig i den snygga klänningen togs. Det var när vi skulle ut o käka på Kalles o sen se bio.

2009-03-18 @ 16:50:41
URL: http://mayan.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vad najs att du kan återuppta dansen igen. Förstår att det måste vara lycka! Håller med ovanstående om klänningen...verkligen skiiitsnygg!!!



Pga Agnes medvetslöshet i samband när hon var sjuk så ville de göra ett EEG. För att utesluta epelepsi. Jag tror inte att det kommer att visa ngt men det känns ändå skönt att ha det gjort.



...du har en utmaning att hämta hos mig!



Dansa lugnt nu & trevlig helg!!!

2009-03-20 @ 09:46:00
URL: http://johannaagnes.blogg.se/
Postat av: Emelie

så roligt!! :)

då ses vi på måndag då ;)

kramar!

2009-03-20 @ 10:09:02
URL: http://emelienor.blogg.se/

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback