MAYA!!!

Idag var det min tur att bli ÖVERRASKAD!

Mamma hade messat mig tidigare i veckan och frågat om vi kunde gå ut och äta lunch idag. Javisst, så trevligt tyckte jag.

Sen mitt i alltihop när vi har börjat ta sallad på Johanna i Parken så knackar nån mig på axeln och det är MAYA!
Out of the blue. Från ingenstans. Helt plötsligt bara där.

SÅ HIMLA BRA!
ROLIGT!
KUL!

Hihi, shit va kul vi ska ha i helgen!

Blev lite komptimmar tagna idag och stros på stan me henne. Jag hittade inget, hon köpte massor. Som Matte sa "man kan ju förstå att hon handlar en massa när hon kommer hem från stockholm till skell. Där finns det ju ingenting. Litet utbud". Typ.

Imorgon bitti går bilen till Båtvik för att förhoppningsvis kunna sitta ute och grilla till lunch.

Sen på kvällen blir det party party i Vickan och Nickes nya hus. NAJS!

Kommer att bli asgrymt!

Pepp pepp!
Pia P

Kommentarer
Postat av: Johanna

Gud vilken najs suprice...hoppas ni får en toppenhelg!!!

Postat av: Anonym

Så roligt att överrasknnigen lyckades :) Hoppas ni haft en supertrevlig helg! Kram

2009-03-29 @ 10:10:22
Postat av: Maya

Jag gillar att både BLI överraskad och ATT överraska, så ja denna gång var det din tur systeryster! Hopa you liked it! :D

2009-04-01 @ 00:01:02
URL: http://mayan.blogg.se/

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback