Snabbis

idag har jag o Jessica hållit i audition på Västerbottensteatern för att hitta fyra st dansare till sommarteatern.
Det gick riktigt bra. Vi var alla överens om vilka vi tyckte skulle komma med, samt vilka som skulle bli reserver. Alla som sökte gjorde jättebra ifrån sig och var duktiga. Så det var superkul!

Ikväll kommer Vickan hit. "Mayas Vickan". Och Jessica kommer också en sväng. Det blir väl några glas vin/cider, tjejsnack och sen dans på statt. Iaf för mig o V. Cool!

Nu måste jag göra ett ryck...

dammsuga
middag
dusch
kläder
smink

två timmar på mig... eller.. 1.45!
Sitter på fejjan o pratar med min nya bulgariska vän Ilinka. Svårt att slita sig!

Kram kram!
Ha en trevlig lördagkväll alla!

Kommentarer
Postat av: Maya

Hur var gårkvällen? hade du och "min" Vickan roligt? :-*


Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback