Tillbaka i Skell...

Jaha, då var man tillbaka i Skellefteå och det börjar kännas.
Efter en vecka i Turkiet där dans var vardagsmat och jag var tvungen att sitta och vila för att det ibland bara blev för mycket dans och så mycket bra musik så är det svårt att ställa om sig till den värld vi lever i här. Utan dans.

Igår var jag så grymt sugen på att gå ut och dansa!
Problemet var bara att jag inte hade någon att gå ut med... och det känns lite för märkligt att gå ut själv. Även om jag säkert träffat på nån ute som jag kunnat hänga med.

Jag har misstänkt det tidigare, men nu tror jag ännu mer på det... Jag måste skaffa lite nya vänner!
Alla mina bästisar har antingen flyttat från stan eller skaffat barn. Utom Jessica då. Och igår var hon i Umeå. Men jag skulle nog vilja ha fler kompisar. Träffade ju en hel hög jättefina människor i Turkiet som jag bara hade sååå roligt med. Men de bor ju också alldeles för långt bort.

Nu är bara frågan, vart hittar man nya kompisar? :D
Jag ska jobba på det här! Men snart ska vi iaf ha danslärarfest och det kommer att bli grymt roligt.


Kommentarer

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback