Delvis vita skinkor

Hej!

Nu har jag legat uppe på taket och solat i några timmar. 2, 5 kanske. Och när jag kom ner igen så såg jag till min glädje att rumpan numera bara är delvis vit. Vilket måste innebära att jag har fått lite färg på kroppen. Yeaj! Har nog mest fått färg på baksidan eftersom jag legat på magen och läst nästan hela tiden. Men najs det var det! Där kommer jag att lägga mig fler ggr. För dessutom så fläktade det rätt skönt, vilket kommer att behövas framöver!

Här har jag legat och gottat mig i solen idag:
 

Dagens självporträtt:


Vy från taket:


Sista bilden är min uteplats sett uppifrån taket! Det ni!

Nu ska jag byta om från klänning och bikini till lite mer dansvänliga kläder och äta middag och sen ska jag fara och dansa.

Ha det gott!
Det har jag! :)

Kramar, Pia

Kommentarer
Postat av: Maya

Jag gillar din nya leo-sjal. Men jag är lite rädd för det svarta hålet aka din uteplats.

Postat av: jessica

ja hoppet är ganska lågt att jag ska hitta en bikini. Jag är ganska petig och vill just ha en sån som jag beställde. men men :)



Vars är det du är nu? :)

2009-05-12 @ 16:58:34
Postat av: Jessica H

Härligt med en svalkande plats i den heta staden. Tycker att det ser lite väl högt och oskyddat ut uppe på taket men jag får väll hålla mig på mitten :D

2009-05-12 @ 22:29:06
Postat av: idos

Ser grymt härligt ut, jag hoppas det kommer lite sol hitåt imorgon så jag också kan ta fram bikinin och ge mig ut på balkongen :)

Jag instämmer med Maya, snygg sjal!

Kramen

2009-05-12 @ 23:43:54
URL: http://idmi.blogg.se/
Postat av: Emma

Åh så gärna jag skulle vilja ligga på ditt tak och sola just nu (även om det verkar vara ruskigt långt ned och jag skulle säkert drabbas av svindel)! Iii shit alltså bikini, det har jag inte ens börjat tänka på... men väntar nog med att inhandla en tills jag kommer till NY :)

Puss å kram

2009-05-14 @ 18:18:14

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback