Idag!

IDAG ÅKER JAG TILL...


              U                                              S                                        A

Lite bokstavsgestaltning på flygplatsen i Skellefteå. :)


Igår kom jag till Stockholm på aftonen. Jag och Maya åt några klara-sig-fram-till-middagen-pommes på Max och sen gick vi ut i Stockholm och fotade. Var över på Kungsholmen och vandrade runt.



Vi hade jätteroligt :) Sen gick vi på Jensens och åt tills vi nästan sprack. Det sprutade sås och mousse ur öronen på oss när vi gick därifrån.

Nu ska jag göra mig klar så jag kan åka ut till Arlanda och vidare till JFK!


Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Maya

Jag saknar dig redan! Även om vi nu inte brukar ses särskilt ofta när du är i Sverige så är det som en helt annan grej nu när du (snart) befinner dig på andra sidan världen. Ja till och med bredvid kanten på kartan så du nästan kan trilla ned. ;P

tack för gårdagen, verkligen en tipptoppkväll! Vi ses i juli! Love you! Puss o kram

Postat av: Mary Edwards

Super cute picture of you and Maya :)

2009-05-02 @ 16:52:45
URL: http://sillygoose20.blogspot.com

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback