Jaktlycka

GOD JAKTLYCKA:
Hittade Señor Cucaracha på rygg i hörnet bredvid toan. Antar att han slickat i sig lite spray som jag sprayat vid dörröppningen där och låg och höll på att dö... no mercy! Jag sprayade lite extra på honom för att vara säker på min sak. Nu får han ligga där och gotta sig i pölen medans jag äter frukost och sen är det väl bara att städa upp honom. Är dock lite misstänkt på att den bruna lilla klutten är ägg.... tror ni dom också dör av spray? Hmm... får spola ner i toan eller nåt.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Dom (folk) säger att man ska spraya hårspray på den kackerlacka man har ihjäl. För att inte locka dit dens kompisar. Men det är ju när man exvis trampat, stampat ihäl den.

2009-05-10 @ 18:30:02
Postat av: Linn

Jag har läst/hört att en kackerlacka kan leva i 5 dagar utan huvud!?!

Kul med all uppdatering :)



Kramar

Postat av: Maya

Jag scrollar förbi kackerlackebilden jättefort när jag läser det där inlägget. Den ser så äcklig ut! Huvva!

2009-05-11 @ 12:54:45
URL: http://mayan.blogg.se/

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback