Mary är här nu

Hej!

Igår så städade jag lite på dan.
Kom på värsta bra grejerna...

1) Stoppade in dammsugaren i det gamla inbyggda kylskåpet i mitt lilla kök som inte funkar. Gick hur bra som helst!
2) Lyckades få upp min stora resväska på översta hyllan i garderoben. Great!

Så då fanns det iaf lite mer plats på golvet.

Sen åkte jag ut till JFK och hämtade Mary. Det gick jättebra. Planet skulle vara försenat men landade bara ca 10 min senare. Tur att jag åkt ut så jag var där fem iaf!

Vi åkte hem... A-tåget som i vanliga fall är express stannade just den här dan även på alla lokala stopp. Så det tog ett tag. Väl hemma lämnade vi Marys grejer i min lägenhet och gick ut och åt middag. Vi fick jättemycket mat! Helt galet mycket mat. Men det var gott.

Sen gick vi ner och kollade på Manhattans skyline, handlade lite mat på Key-food och sen tillbaka till lägenheten. Planerade lite hur vi skulle lägga upp våra dagar.

Idag ska vi åka upp till Times square, hämta ut mitt New York Pass, och sen turista dom saker som är i närheten där. Det ska bli trevligt.

Ha de bra!
Pia

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad kul att du får sällskap så ni kan turista tillsammans :) Annars kan det ju lätt bli att du blir för hemmastadd och glömmer bort att turista ;) Ha det så härligt och hoppas solen är med er! Kramar

Postat av: Julia

Ha så kul med turistandet! Puss

2009-05-25 @ 22:09:35
URL: http://jooleeah.blogg.se/

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback