Snart är det dags...

Hej!

Snart är det dags för årets vårföreställning med Skellefteå Dans och Balettförenings elever. Lite konstigt känns det att inte vara där. Inga dansgrupper, inga koordinatorsuppgifter. Jag är helt enkelt här i New York medans dom där hemma sliter inför att få föreställningen så bra som möjligt. Och det kommer den med största sannolikhet att vara. Bra alltså.

För er som vill gå och kika så kan biljetterna köpas på Baretten.
Föreställningar lördag och söndag 30-31 maj kl 14.00 och 18.00.

Här är ett klipp från en dans som mina elever gjorde förra året. Tyvärr är inte början med, men den var bra. Maya är förresten med och dansar här också... kan ni se henne?



Nu ska jag försöka dra mig bort till Laundromaten och tvätta. Guuu, vad det tar emot! Jag vill inte! Men det måste ju göras, och det kommer inte att bli bättre ju längre jag väntar.

Ha en trevlig dag!
Kram Pia

Kommentarer
Postat av: Maya

Hihi, men man ser knappt mig. :p tur det kanske. :) Det där är klart en av dom roligaste danser jag varit med i. Synd att jag inte är med på vårföreställningen i år. För det är kanske det roligaste som finns. Men men.. ett annat år kanske. :D Eller i nån annan föreställning i en annan stad kanske. Man vet aldrig.

Postat av: Erika

Hej. Oj vad du hade hunnit skriva mycket sedan jag varit inne och tittat sist. Nu har det plötsligt börjat hande sa mycket har sa jag inte har tid med internet langre :P



Manga kramar pa dig fran ett stekhett Istanbul.

2009-05-19 @ 13:55:57

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback