Time to blog

Hellloooo!

Förstår att ni saknat min uppdatering nu när jag inte uppdaterat sen...  i förrgår. Alltså.. hoppade över igår men idag kommer det ett inlägg ska ni se!

Så vad har jag gjort då under hela den tid jag inte har bloggat? :D

Igår:
Gick upp på taket och solade framsidan. Läste min bok, åt vindruvor och chokladglass och njöt av solsken och utsikten.

For in till stan, shoppade några örhängen (typ sju par) strosade runt, satte mig i en park och solade lite och läste i min bok. Brände mig nästan på framsidan. Lite lätt röd på bröstet. Men det gör inte ont så it's all good. :)

Åkte sedan hem till mig och ja... gick väl o la mig så småningom. Inte så mkt att blogga om kanske?

Idag:
Vaknade, duschade, åt frukost... pratade med Mattias, lockade håret, klädde mig, packade en väska osv. Åkte till skolan och tog Thai massagen för första gången sen jag kom tillbaka. Det var fyra år sen sist! Men nu ska jag ta den minst en gång i veckan.

Al är en så underbar man. Jag skulle också vilja vara så där tillfreds med livet, så lugn och ja... i samklang med universum eller nåt. Flum flum från min sida. Men jo, jag måste jobba på att slappna av igen. Har visst glömt bort hur man gör igen. Är spänd i muskler och stressad i sinnet. Dags för lite thai och lite yoga för en viss fröken Burman som ibland blir lite väl high speed.

Efter klass så pratade vi lite och han välkomnade mig tillbaka till NY med en stor kram och frågade hur länge jag skulle vara här osv. Frågade också om jag fortfarande har samma mailadress eftersom han kan behöva en body under tiden jag är här. Gärna för mig! Jag sa att jag har en del fritid så, jag hoppas han hör av sig!
(Body = den han demonstrerar massagen på under sina kurser osv = gratis stretch o massage + kunskap)

Efter thaien så åkte jag upp till Union Square och gick in på Barnes and Noble och satte mig i kaféet där och läste + skrev lite på ett brev som är på väg att skickas snart...

Och nu är jag hemma och det börjar närma sig middagstid känner jag. I'm hungry!

Dagens självporträtt:


Hoppas ni gillar min update nu!

Och glöm inte bort att uppdatera era egna bloggar också!!!

Kram, Pia

Kommentarer
Postat av: Ida

Godmorgon! Så underbart med massage och sol!

Verkar som en dröm ;)

Kramar och trevlig helg!

Postat av: Linda Burlin

Hej Pia! Du verkar ha det bra där borta. Har du varit och sett Filip och Frediks show?

Skulle gärna åka över, verkar nice.

I helgen blir det dans hoppas jag, har ingen koll på tid och plats, men jag ska kolla infot du hade på din sida. Vi ses Ha det gott /Linda

2009-05-15 @ 09:19:10
URL: http://www.bobbalo.blogspot.com
Postat av: Mamma

Äntligen! Kände mej lite orolig igår, tänkte att du kanske låg sjuk eller nåt. Men du verkar ju ha det BRA! Kramar

2009-05-15 @ 10:21:51
Postat av: Linn

Hello! Tack för uppdateringen, jag började känna av samma känslor som Carina, tur att allt fortfarande är lika bra :)



Om två timmar åker jag vidare till Nynäshamn, sen tillbaka till sholm på söndag, sen hem måndag kväll med nattåg, phu!



Kramar

2009-05-15 @ 11:54:02
URL: http://livetinorrlans.blogg.se/
Postat av: Erika

Fan vad brun du ar nu!

2009-05-15 @ 17:28:59

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback