Är dom seriösa?

Jag som aldrig ser på TV längre och har noll koll på reklam häpnade över denna som de visade på MTV. På svensk tv är det dessutom en svensk tönting speakerröst (svenskar brukar ju annars kunna klämma fram rätt bra reklam, medans amerikanarna alltid låter på det här viset) som låter rätt likt den i den här reklamfilmen.

Min fråga är bara:
Är dom verkligen seriösa? Är det här något som faktiskt finns att köpa? Och vilka vill verkligen ha den? Jag har då iaf väldigt svårt att tro att unga mammor skulle dra på sig den?

Vad säger ni?



Kanske har de börjat med skämtreklam på mtv?
Jag fattar ingenting!

Pia

Kommentarer
Postat av: Ida

Det kan ju inte vara möjligt att det där är seriöst?! Hahha mycket märkligt iaf!

Postat av: Mary

What you don't like it? Well now I'll have to take your Christmas present back... hehe

2009-11-17 @ 05:41:57
URL: http://sillygoose20.blogspot.com
Postat av: Julia

Haha, kan inte vara seriöst! Hahaha!

2009-11-17 @ 19:37:34
URL: http://jooleeah.blogg.se/
Postat av: Erika

Jo men det är ju skämt

2009-11-17 @ 21:06:59

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback