Dagen idag

Hej!

Tänk att ett litet inlägg med OUTFITS kan dra till sig så mycket uppmärksamhet och leda till så många kommentarer! Kanske det är därför det finns så många modebloggar där ute? Hursomhelst så är det roligt att höra vad ni tycker. Det lutar åt ettan, men jag får nog prova dom igen på lördag och se vad som känns bäst! Ska ju funka både på föreställningen och efter (under föreställningen får man nog ha en kofta över).

Idag har jag jobbat nio timmar. Hade turen att passera Nordanå samtidigt som Jessica hade scenrep med sina elever. Övade mig på att fota lite, men inte är det lätt att fota dans! Längtar tills jag kan införskaffa ett mer lämpligt objektiv...

Men här är några bilder (redigerade... vissa mer än andra) från ikväll:



   

Har även hunnit förbi gymmet i stället för att dega i soffan. Otroligt dålig form jag är i alltså. Måste verkligen bli skärpning! Och så hade jag (tidsoptimist som jag är) tänkt hinna med att färga håret ikväll också men det blir det inget av. Hoppas på att hinna det imorgon i stället.

Snart dags att sova!
Sov gott..
Pia

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ja herregud! När hinner folk som jobbar träna?

Fast de kanske skippar något annat? Träna kanske jag hinner efter 21? fast då kan man ju å andra sidan glömma att somna i vettig tid.....

2009-11-20 @ 08:53:38

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback