Dans på Skyltsöndag

Hej!

Idag har vi haft ett dansframträdande på Skyltsöndag. Balettgruppen, flamencogruppen, Simonsongruppen och en av Ferns barngrupper.

Jag tyckte verkligen att alla var jätteduktiga! Speciellt med tanke på att det var ca -8 grader ute. Brrrr! Jag frös där jag stod och fotade. Men de var jättefina och det syntes knappt alls att de frös. Snö- och frosttjejerna var väldigt duktiga på att dölja att de frös.

Här är en bild från Snö:


Bra jobbat!

Kanske kan visa lite fler bilder senare men nu är det dags för en liten minijultallrik. Prinskorv, ägg, rödbetssallad, stekt köttfärslimpa, skivad julskinka, kalvsylta och potatis. Mums!

/Pia

Kommentarer
Postat av: Maya

Ser superfint ut! Hade jag gärna velat se, men jag missar ju alla roligheter som händer i norr.


Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback