Så himla kul!

Hej!

Idag har jag verkligen inte kännt mig frisk. Hängig med frossa och feber och riktigt trött. Har jobbat hemifrån några timmar + varit på möte med Elisabet Bohman på kulturen. Blev nog inte åtta timmar, men sex ändå. Helt ok med tanke på mitt tillstånd.

Och självklart så var det ju ikväll som jag och Johanna bokat fotostudion. Bra tajmat!

Men jag gjorde dunderkuren:
Pizza
Coca-cola
Ipren
Vila
och en kopp kaffe på det.

Och tjoho! Visst orkade jag med att leka fotograf och modell några timmar ikväll. Det var superroligt! Båda delarna. Vi skrattade så vi grät vid några tillfällen. Johanna hade även hyrt in värsta proffsmodellen. Sandra. Hon var riktigt duktig. Jag hade tagit med lite rekvisita som jag lånat från vårat klädförråd. Blev flera riktigt fina bilder. Men jag tror att Johanna har fler fina bilder än jag. Ska bli spännande att se dem sen!

Tre smakprov:


 Fotograf: Sandra


Nu är det dags att sova!

Puss och godnatt,
Pia

Kommentarer
Postat av: Julia

TOPPENFINT! Jag vill också! Ska vi leka fotografer då jag kommer hem?! =) PUSS

Postat av: Johanna

Jag skrattar fan ännu :)))! Tror aldrig att jag kommer att sluta skratta så länge du-vet-vilka-bilder-jag-menar finns kvar i min dator! TACK för en toppenkväll...det MÅSTE vi bara göra om!



Vilka kanonfina bilder du lagt upp förresten!



kram Johanna

2009-11-12 @ 23:57:35
URL: http://johannaagnes.blogg.se/
Postat av: Frida

Gusis vad kul!!! Ser framemot att få se fler fina alster... Och att träffa dig, vilket måste ske snart. Jag skäms...

Nattikramen!

2009-11-13 @ 01:52:33
Postat av: Ida

Jättefina bilder Pia :) Jag kan bara tänka mig dig och Maya och en fotostudio, ni skulle ju ha flyttat in ;) Hahah kul att du drömde om lilaglittriga skor!? Hahah lovar att aldrig köpa såna ;P Kramen!

2009-11-13 @ 12:22:53
URL: http://idmi.blogg.se/
Postat av: Mary

I love the one of you!

2009-11-14 @ 06:31:07
URL: http://sillygoose20.blogspot.com

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback