Söndag

Hej!

Efter tre dagar med feber så känner jag mig äntligen friskare. Startade därför dagen med en långprommenad till Nordanå, ca tre timmars möte med Danslärarna och sedan en uppfriskande promenad hem igen. Efter att ha legat i soffan i ca tre dagar så var det skönt att komma ut och att få nåt vettigt gjort! Och bra att ta igen några missade jobbtimmar. Dessutom var det ett bra möte.

Promenaderna var också bra. Synd bara att snön var lite slaskig och att fötterna blev lite våta. Och att konditionen var pinsamt dålig. Men så går det nog när man haft feber? Kan då inte vara nåt annat! :P

Pratade med Erika som verkligen är övervänt! Stackarn. Jag hoppas verkligen att bebben kommer snart! :)

När jag kom hem så hade Matte tänt ljus i hela vardagsrummet. Jag trodde att det berodde på att vi idag firar 13 (!!!) år ihop, men det visade sig att han snarare försökte få upp värmen i vardagsrummet. Vilken romantik! Men god middag åt vi och sen såg vi en film. Surrogates. Ganska kass faktiskt. :)

Men det känns som en bra dag. Mest av allt pga att febern äntligen släppt misstänker jag. :)

Till veckan blir det verkligen fullt upp!
Det är dansföreställning på lördagen så det blir mycket att förbereda inför den. Dessutom blir det scenrep måndag 17-18, undervisa Dansväxthuset måndag 19.45-21.45, vanlig kvällsundervisning tisdag 17.45-21.00, flamenco i Piteå onsdag em, ingenting på torsdagkväll? (förutom säkert några övertidstimmar), scenrep fredag 16-17.30, DANS I NOVEMBERMÖRKRET lördag... typ hela dagen och kvällen, "premiärfest" efter föreställningen... och sen får söndag verkligen bli en VILODAG!

Så då kommer ni nog inte att höra mycket från mig!
Tur att jag gjort bort all feber och sjukdom nu! :)




Kramar
Pia


Kommentarer
Postat av: Maya

13 år??!!! Men nu får ni ju ge er.. haha fast jag skojar bara. Men det är väääldigt många år. Jag va inte ens 13 när ni började ses, så du kan ju bara tänka dig huuur många år det är. :P Grattis hörrni!


Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback