Några favoritbilder från idag

Idag har jag varit ute och fotat. För att jag tycker om att fota. För att det är vackert ute. För att jag över på det jag lär mig på kursen.

Idag - bländare
Imorgon - slutartid

Här är några favoriter:

Rönnen utanför vårt hus:


Lönn:


Nere vid älven, utsikt på väg ner mot vattnet:


Bildserie på Mattias:


Några fler bilder nere vid vattnet:


Fortsätter promenaden förbi fler löv:


Några bilder på mig tagna av Matte:


Några diverse höstbilder på vägen hem:


Kommentarer
Postat av: Ida

Jättefina bilder, bra jobbat :)

Postat av: Maya

Jag gillar fortfarande den med rönnbären och himmelsbakgrunden bäst.

2009-10-04 @ 21:51:55
URL: http://mayan.blogg.se/
Postat av: Johanna

Helt rätt gissat :)!



Visst är d kul när man börjar fatta lite av det man gör! F*n vad grymma vi ska bli på att fota, haha!!!



Jag håller med Maya, rönnbärsbilden var bäst! Jättefin! Det ser ju även ut som att Matte är en talang på att fota. Fint skärpedjup på den första bilden av dig :)!



Ser fram emot bilder från dagens träning av slutartider!



2009-10-05 @ 19:17:30
URL: http://johannaagnes.blogg.se/
Postat av: Frida

Kanonfina bilder!!! Hösten är ju så vacker att fota...

Vet du vad? Vi borde ju ses snart...

Kramar!

2009-10-06 @ 02:28:53

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback