Piteå

Fortfarande oredigerade bilder (eftersom jag har lite problems med photoshop - måste fixas så fort jag får lite längre stund framför datorn) som jag tog i Piteå idag:



Tre till:



När man känner sig stressad och inte riktigt har tid att skriva så är det ju alltid trevligt att bjuda på några bilder i stället! :D Dom här är jag iaf sugen på att redigera och snygga till lite. Både beskära och ändra ljus/kontrast. Tror dom skulle kunna bli rätt fina då.

Nu ska jag kanske sortera liiiite tvätt till och sen sova!
Imorgon är det jobb, städning, pynt och tvätt som gäller! Undrar hur många saker man kan göra samtidigt?

Sen på kvällen får jag träffa
JULIA och dricka ett glas vin med henne på stan. Ska bli så trevligt!

Puss o kram på er allihop!
Sov gott!
PIA

Kommentarer
Postat av: Erika

hej hej! Vad fin du är!

2009-10-26 @ 14:17:43

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback