Senaste tiden

Hellooooooooooo!

Oj, vad det händer mycket hela tiden! Hinner inte riktigt med att blogga. Men en liten snabb revy då...

Fredag:
Jobbelijobb, tvätt och städning.
Julia kom hem. Vi träffades på Calles vid 22.15. Mötte även upp hennes kompis Marie och några av hennes vänner. En avslappnad kväll med en delad karaff rödvin, prat och bara najs stämning. Trevligt. Och sen gick vi hemåt i snön. Mysigt, men kallt. Tur som jag hade behövde jag bara gå till Ainas innan Matte kom och plockade upp mig. Lyx!

Lördag:
For och kollade taekwondotävling för avancerade på Eddahallen strax efter halvtio. Nån bra match, men många som inte riktigt kom igång. Sen var jag tvungen att åka vidare då det blev lunch så jag missade alla finalerna.
Åkte direkt till Byske Kyrka för att vara med på Ken Svante Unos dop. Det var riktigt fint och Svante skötte sig supersnyggt!



Vidare hem till stan, städade sminkbordet och vek massa tvätt, gjorde mysstämning i lägenheten, dusch och smink, middag osv... och sen fick vi besök av massa trevliga flickor och pojkar som var sugna på PARTY! Det blev en riktigt lyckad kväll. Superkul! Och jag tycker nog faktiskt att en stor del av det var min superbraiga playlist med partyhittar! :D


Även riktigt roligt ute på Station8. Helt lyckad kväll!

Söndag:
Sov rätt länge, duschade, åt pizza... levde.
Personalmöte och middag med jobbet.
Och efter det en sväng ut till G:a Falmark för att hänga med Julia och Linn lite till. Kom hem vid halvett efter att ha lämnat av Julia i Kroksjön och kört hem i kolmörker och dimma. Oj vad jag hann skrämma upp mig själv! Spöken, vampyrer, demoner, rånare, våldtäktsmän och älgar är några av sakerna jag hann se framför mig. Läskigt!

Idag är det redan onsdag och det känns som att det precis var helg! Jag har jobbat på kontoret, undervisat simonson igår och idag gymmat efter jobbet.
Imorgon blir det jobb, fotokurs och sedan middag med Jessica och Ninnie. Najs!

Så då vet ni vad jag hållit/håller på med!

Kram på er!
Pia


Kommentarer
Postat av: Julia

Underbar helg! =) Tack=) Jag vet, veckan har gått jättefort, fattar inte alls.. REdan torsdag imorrn, jag som har tusen saker att fixa, förstår inte hur jag ska hinna.. PUSS

Postat av: Maya

Finns alla dom där människorna som var på din fest verkligen i Skellefteå? Visste inte att det bodde så många folk där, för det tycks då aldrig som det när jag är hemma. :-o åtminstone i min bekantskapskrets som iofs inte är den största kanske.. ;-P



Ni verkar ju haft det bra iallafall och det är ju huvudsaken. Fullspäckat minst sagt. :D

2009-10-29 @ 22:07:56
URL: http://mayan.blogg.se/

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback