Efter helg kommer Måndag!

Hej!

Ja, då var det måndag igen. Jag tycker verkligen att måndagar känns som måndag nuförtiden. Och måndag har blivit detsamma som dåligt. Bara för att känna peppen för jobbet lite extra så har jag kryddat det med möte på kvällen. Härliga tider! Dessutom ett möte med bara jag och två från styrelsen, trots att tanken är att det ska vara två danslärare, två styrelsemedlemmar och en från kontoret. Men det gick väl ändå rätt bra. Fast jag tror det hade varit mer produktivt om vi varit fler.

Har även rensat ut ytterligare ett ton med papper från min föregångares tid. Kanslisten som jobbade där innan har verkligen sparat allt! Och jag menar verkligen allt. Minsta lilla papper. Har slängt massor och fortfarande finns det massor kvar som jag tycker är väldigt tveksamt om det ska sparas. Men man måste ta lite i taget! Kontoret är iaf på väg att bli väldigt tjusigt. Bort med en del papper, mappar och pärmar. In med ny gardin och lite målarfärg! Det kommer att bli så fint! :)

Sen har det ju varit helg också. Justdetja. Vad hände?

Fredag - var hemma alldeles själv och tog det lugnt. Såg det nya avsnittet av Supernatural. Drack ett glas vin. Inget mer än så.

Lördag - slöade, diskade, for ner på stan en sväng, duschade, färgade håret (gillar det, det är mörkbrunt bara), gjorde mig fin och for till Jessica. David hade skadat axeln på hockeymatchen så de hade varit på akuten. Och då tog det lite tid innan Jess var klar. Hon hade varken ätit eller duschat när jag kom dit.
När hon var klar drack vi en drink och sen gick vi ner på stan.. In på Calles en väldigt kort sväng och sen vidare in på Statt där de chockade med att spela flera bra låtar i rad direkt vi kom in! Blev nästan jobbigt ett tag! :D
Och sen när de bra låtarna var över så gick vi runt och var sociala ett tag. Ganska trevlig kväll faktiskt!

Söndag - söndag blev verkligen en slappardag. Jag o Matte åt tacos. Och så såg vi ca 100 avsnitt av How I met your mother.

Imorgon är det tisdag. Då jobbar jag från ca 9 till 21. Härligt!
Hehe. Men det är ju undervisning på kvällen så det blir kul!

Nu ska jag bara surfa lite till och sen ska jag sova!

Natti...

Me teaching simonson to the others in my group during the simonson teacher training certificate course:


Kommentarer
Postat av: Maya

Beställer du lite bra låtar på Statt den 11 oktober? Tpfh, Maya


Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback