Ingen röst

Idag vaknade jag upp utan röst.

Det är inte ok. Jag har inte tid, lust eller ork till att vara mer sjuk. Jag vill, måste och behöver komma igång ordentligt med min undervisning.

Jag tycker egentligen att jag har varit ovanligt mycket sjuk sen jag opererade knät. I ett år nu alltså. Vad beror det på? Att jag inte tränar lika mycket? Får jag sämre immunförsvar då? Kanske. Men snart måste det vända så att jag KAN börja träna mer igen!

Jag är så less på att vara halvsjuk hela tiden.


Igår hade jag hela 50 besökare på bloggen. Det är mer än vad jag snittar i vanliga fall. Men ändå är det bara två kommentarer. Det tycker jag är trist. Det är ju mest troligt lite nya folk som tittat in. Synd att de inte lämnar en liten rad och berättar vilka dom är och att dom varit här. Ni som bloggar vet vad jag menar.

Jag kan inte, och vill inte, tvinga folk att lämna kommentarer. Men visst vill man veta vilka som är in och läser.



Nu ska jag koka mig en gröt och gå till jobbet. Och hoppas på att rösten kommer tillbaka.

Hoppas ni får en bra dag!

Kramar, Pia

Här är Tottes lämningar efter en festmåltid på Ekorre:

Kommentarer
Postat av: Mamma

Gillar din nya design! (du har alltid snygg design). Bilden på Tottes festmåltid är lite läskig. Men den där 'handen' såg ju verkligen otäck ut på riktigt! Kram

2009-09-21 @ 15:51:32
Postat av: Lisa

Inte kul att vara sjuk, men du är inte ensam, tror att alla jag känner haft en sväng av influensan.

Krya på dig!


Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback