ÖPPET HUS!

Imorgon är det Öppet hus på Balettföreningen kl 10-16, Musikskolan.

För alla som läser detta inlägg är det obligatorisk närvaro!


Det bjuds på prova på och titta på-letioner hela dagen.
Det finns möjlighet att köpa biljetter till vårföreställningen, t-shirts, munkjackor, fika, mackor mm.

Det kommer att vara ett gäng grymt coola danslärare på plats.

En toppendag helt enkelt!


Locka med er alla ni känner och kom och prova på t ex:
Babydans
Barndans (fr 5 år)
Mixdans
Modernt
Balett
Floor barre
Afro
Street
Flamenco
Rogivande dans.




Välkomna!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag hade tänkt ta med mig Agnes och komma idag men hon spydde i natt...IGEN! Faaaan fan fan!


Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback