Piiitä

Hej

Idag har jag varit till Piteå.
Undervisade åk 7 på Svenska Balettskolan. Gick rätt bra idag.

Hade turen att för en gångs skull vara i Piteå samtidigt som Ninnie. Dessutom var stora askmolnet också på min sida eftersom att Ninnie inte kunde flyga hem direkt efter sin lektion på högskolan. Tråkigt för henne så klart, men kul att vi hann med att ses.

Åkte upp till Musikhögskolan, rullade lite på hennes foam roller (helt underbart, måste verkligen hitta mig en), packade ihop henne, for ner på stan för snabbshopping av kläder till Ninnie, middag och sedan lite road trip.

Ninnie sitter nämligen numer på Tapanis buss på väg mot Stockholm. Den gick kl 22 från Skell så hon åkte med mig tillbaka. På vägen hem så stannade vi till i Byske och satte upp en massa affischer inför Öppet hus.

Riktigt trevligt.

Ett tag var det nära att jag skulle få skjutsa henne ända till Umeå. Men skönt nog slapp jag det (även om jag då skulle fått betalt för att göra det).

Nu är jag dödstrött!
Dags att sova!

Godnatt,
pia


(det här är inte riktigt rätt affisch... hade bara en gammal variant av affischen hemma och var tvungen skriva in lite grejer själv. Förlåt sofia... Men all info stämmer iaf!)


Kommentarer

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback