Vad har du ätit nyligen?

Vissa av er kanske vet att jag gillar att fota mat...

2010-04-14:
Mästerkocken Mattias bakar supergott grekiskt lantbröd. Det tar 3 1/2 timme och är klart halvett på natten!




2010-04-17:
Grill- och jordgubbspremiär för 2010. Behöver jag säga att det var underbart gott?
marinerad karrekotlett, ris, grillad squash, champinjon, tomat och halloumi, hemmagjord tzatsiki och en fräsch sallad med goda oliver och fetaost. Mums!



2010-04-20:
Äpple- och baconpannkaka. Faktiskt riktigt gott och lite roligare än vanlig pannkaka.


2010-04-25:
Kycklingfilé med pesto, potatis, purjo, miniplommontomater i ugnen (tagen med mobilkameran).


Nu ska jag göra mig klar för lite valborgsfirande. Badtunna och grillning i Ursviken hos Roger och sedan en sväng förbi Joels fest. Pepp pepp på den snöiga Valborg!

/Pia

Kommentarer
Postat av: Linn

När ska Matte öppna restaurang?? Jag skulle lätta gå dit o äta!!

Postat av: Ida

Oj vad mkt god mat :)

2010-05-01 @ 11:17:24
URL: http://idmi.blogg.se/traningspepp
Postat av: Mary

Hey will you send me that Apple-Bacon Pancake recipe? It looks super yummy.



Love ya!

Mary

2010-05-04 @ 21:41:34
URL: http://sillygoose20.blogspot.com

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback