Emma

Hej!

Ikväll har jag varit hos Emma och softat. Suttit på hennes soffa och ätit ostkrokar och pratat med henne och Jessica. Imorgon åker nämligen Emma till NEW YORK i ett år! Crazy! Helt obegripligt.

Ni förstår säkert att jag är äckligt avundsjuk. Skulle verkligen vilja att det var jag som skulle sätta mig på ett plan om några timmar och åka hela vägen till NY för att dansa ett år.

Men i stället får jag vara glad för Emmas skull. Hon kommer att få ett helt underbart år i NYC!


Hon har också startat en blogg just på grund av detta. Klicka
HÄR för att komma dit (jag har hjälpt henne med designen).

Emma - jag hoppas du får ett helt otroligt underbart fantastiskt år i New York fyllt med massa bra dans och härlig atmosfär. Njut!


Kommentarer
Postat av: Emma

Tack babe så söt du är!

Kommer sakna dig tokmycket. Men jag ger inte upp tanken på att du kommer snart =)



Puss och kram

2010-08-17 @ 05:21:44
Postat av: Johanna

Vilket fint collage du har gjort! Slutar aldrig förundras över dina verk! Bloggen du fixat till henne var oxå kanonfin. Där kommer jag att kika in utimellan :)!


Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback