En dag i studion

Hej!

Imorse vaknade jag redan halvsju (!!!) vilket aldrig egentligen händer. Matte kom in för att fråga om jag skulle behöva bilen nåt under dan. Och i vanliga fall skulle jag ju bara vända på mig o somna om, men av nån underlig anledning så vaknade jag. Och låg kvar vaken i sängen fram till halvtio. Då tyckte jag att det kunde vara dags att stiga upp.

Åt en härlig "brunch" - fiberhavregrynsgröt med äppelmos, ett stort glas mjölk, hårdbröd med medwurst och ett äpple. I lugn och ro. Härligt!

Sen åkte jag till fotostudion för att förbereda inför dagens photo shoot! :)
Linn hade nämligen bett mig ta 1-årsbilder på Svante. Full fart var det på honom! Inte lätt att hinna med att knäppa några bilder då han for omkring åt alla håll. Men några fina bilder blev det iaf!

Jag hade även lyckats övertala Frida att komma dit och fota sig med sin stora mage. Hon är beräknad att få sin andra bebis om precis en vecka. Blev många fina bilder faktiskt. Kolla hennes blogg för att se ett exempel!

Och så innan nån av dom hade kommit så testade jag inställningarna och fick med mig själv på bild...
Bjuder därför på två st självporträtt idag! :D



Hehe, himla vackert alltså! :D


Kanske kan jag lägga upp några bilder på Svante och Frida senare. Vill bara ok:a först med personerna på bilden! :)

Hoppas ni alla haft en trevlig helg!

Kramar
Pia

Kommentarer
Postat av: Maya

Har dom inskaffat en rosa bakgrund eller är det nåt du trixat med själv?

Postat av: Johanna

Kollade in Fridas bild...jättefin!!! Hoppas vi får se fler här!

2010-08-24 @ 23:15:41
URL: http://johannaagnes.blogg.se/

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback