Lynn Simonson

Hej,

Idag har jag köpt en smal, snygg, chockrosa pärm att ha till min Simonsonundervisning. Jag har även köpt ett register med oranga flikar. Snyggt! Peppar inför terminsstart.


Flikarna:
1) Simonsonteknik
2) Anatomi
3) Teknikövningar
4) Dansplanering
5)


Och eftersom jag blev peppad så har jag också googlat Lynn Simonson, för att se om jag hittar några bra artiklar om henne som jag kan skriva ut och sätta in i min pärm.


Och då hittade jag
DET HÄR videoklippet. Lynn som undervisar en tendu. Kolla på det! Underbar människa alltså!


Nu återgår jag till min dansplanerings-/egenutbildning-googling.






Klicka HÄR för att läsa artikeln som Dance Teacher Magazine skrivit om Lynn



Ha de!
Pia


Kommentarer
Postat av: Mamma

Fantastikst videoklipp. Och inser oxå att det nog är lätt att lägga sej till med felaktigheter. Kram

2010-08-27 @ 09:18:02

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback