Några bilder

Hej,

Eftersom jag inte bloggat så flitigt i sommar så tänkte jag bara bjuda på några bilder från "lillkameran". Lite randoms bara. Men mest festbilder, eftersom det oftast är då som den lilla plockas fram...

3:e juli, ute på krogen efter Jessica o Ninas "firarfest":



10 juli, lördagen på Stadsfesten:

Emma släpper loss:

Inne på området:



18 juli, picnic efter helgkursen med Katiti King (simonson) i Stockholm:
Katiti, Tristan och Ninnie



26:e juli, vi testar nyöppnade Cup of Love:



11 augusti, party då Julia var hemma:


13 augusti, hejdå-Emma-fest :'( :

Vi hade gjort en present till Emma, ett collage för varje månad hon är borta. Varje månad innehöll också en uppgift som hon ska göra, t ex "gå och se en musikal".


Och så här snygga var vi då vi gick ut:


Och det var alla bilder i lillkameran värda att visa upp :)

Trevlig helg, allihop!
Pia

Kommentarer
Postat av: Emma

De härliga bilderna speglar verkligen den underbara sommar vi haft =)

Puss

Postat av: jessica

Vilka snyggingar :)

2010-08-29 @ 16:20:47

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback