Less på internet...

Hej!

Jag känner mig lite less och spyfärdig på internet just nu. Vad är grejen egentligen? Massa timmar om dan sitter man framför datorn och sen ska det internettas osv. Blä!

Är iaf lite väl länge sen det bloggades från min sida och jag tycker inte om stillastående bloggar.

Jag hade verkligen tänkt blogga på måndagkväll då jag var alldeles peppad och uppe i varv, men då gick det absolut inte att logga in på blogg.se. Typiskt!

Då hade jag iaf varit och dansat modernt då Kajza undervisade afrogruppen. Så himla kul det var! Kroppen är ju inte direkt i toppform (otränad, sned o vriden, tung och knävärk) men det gick rätt bra ändå. Hon gjorde mycket golv och mycket hopp. Saker jag verkligen älskar inom dansen, men själv inte gjort nästan alls sen jag skadade knät. Det var även väldigt mkt höger ben, vilket jag mer eller mindre omedvetet undviker att belasta alltför mycket. Fortfarande. Så det var toppenbra! Har haft grym träningsvärk också! :D

Tänk om man kunde dansa sig i form i den här stan?

Tisdag kvällsundervisning, två semlor och ett OS-guld. NAJS!

Onsdag dansrepetitioner och teknik med Dansväxthuset. Så otroligt trött att jag bara grinade innan jag for på undervisningen och helt spak då jag kom hem. Men fick äta färsk mango, nygräddade scones, hemmagjort hoummus och morotsstavar. Mums! Det gjorde kvällen bättre.

Torsdag idag. Hur kan det redan vara torsdag? Åt lunch m mamma på stan efter att jag bankat en massa pengar och sen passade vi på att kolla lite på täckdressar åt mig. Hittade en med turkos jacka och svarta täckbrallor. Den blir det! God jul till mig :)

Köpte även ett svart baslinne vilket jag saknat i evigheters evigheter och en ny fräsch maskara som ska ersätta min gamla äckliga.

Och så har jag varit o fotat mig för att kunna förnya mitt körkort! Huuuuvaligen.
1) Hur bra blir man på sånna bilder? 2) Har jag haft körkort i 10 år?

Imorgon är det jobb, serveringsshopping, hämtning av täckdress och sedan ska jag undervisa simonsonteknik på danslärarträningen. Lite kortare arbetsdag (inte hemma tidigare, men danslärarträning hör väl till fritiden?) men det ska bli kul! Vi ska även ha ett litet danslärarmöte.

Nu ska jag koncentrera mig på OS. Heja Anja o Ferry! Ni imponerar!

                              




Kramar
Pia

Kommentarer
Postat av: Julia

Man låter pappsen redigera sitt foto;) Dressen lät SNYGG!! Imorrn är det party party här, Frida fyller 25! Jag är superpeppad;) Vad gör du i helgen? Puss

Postat av: Erika

Men du....Tog vi körkort samtidigt eller? Jag måste åxå förnya mitt körkort nu och undrar om det ens finns fotoautomater längre..

2010-02-19 @ 16:18:14
Postat av: Frida

Mitt nya Fina (?) körkort har redan funnit sin plats i börsen. Tänker fortfarande tillbaka på halken ibland och får ett leende på läpparna =) Funderade helt allvarligt på att bli en sån som behåller sitt originalkort på körkortet genom hela livet, men det sket sig då jag insåg att det inte fanns något kvar. Ser gammal och tantig ut på det nya...

Kramar!

2010-02-20 @ 00:33:43
Postat av: Maya

ja tänk så mycket tid människor måste haft innan internet fanns. Men vad gjorde dom av tiden då? Säkert jättebra saker som att städa, motionera, träffa andra rastlösa människor osv.

man kanske borde skära ned på sitt internetberoende. ;) och sen tycker jag även du kan ta ditt pick o pack och flytta ner till Stockholm. Då kan vi träna och dansa tillsammans! :D

2010-02-20 @ 13:24:04
URL: http://mayan.blogg.se/

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback