Stockholm hägrar

Ooooh, vad jag ser fram emot Stockholmsresan som går av stapeln nästa vecka!

Ja, på torsdagkväll så tar jag och Mattias flyget ner till storschtaan.
Landar drygt halvnio på kvällen och styr då kosan mot Lidingö och Maysan.



På fredag jobbar Mayo och jag och Matte får roa oss på egen hand. Mamma o pappa anländer på morgonen, men bor på hotell mitt i smeten. Jag o mamma satt just o funderade på lunchen idag vad man egentligen ska göra på fredagen?

Och sen vid fyratiden ringer Erika. Och bästa nyheten! Vi är samtidigt i Stockholm! Skyndade mig att boka in en date på fredag på dagen. Lilla Hilda är med och det ska bli så otroligt kul att träffa dom båda två. Vilken lycka!


(helt fräckt så snor jag en bild från Bahadir som han lagt upp på facebook. Tycker den här bilden är så otrooooligt fin! Titta på dom! Känns som att man kunde slå upp en flashig tidning och hitta den här. Snyggingar!)

Så det ser jag verkligen fram emot.

Sen blir det att fira pappsens 60-årsdag. Kul!
Känns riktigt roligt att samlas hela familjen i Stockholm och fira.

Måndagmorgon åker Matte hem. Mampap är då i Tallinn. Och jag då? Jag stannar till tisdagkväll och ska nog gå lite på stan o se om jag hinner träffa några andra sthlmsvänner. Hoppas också på att få träffa Ninnie en hel del då vi är där.



Pepp pepp pepp!
Åh, vad jag längtar! :)

Helgkramar till er alla,
Pia

Kommentarer
Postat av: Erika

ja tänk vilken snygging jag är ;p. Ska bli jättekul att ses nu. Åker upp(!!) på onsdag och tillbaka hit på Lördag. Ser framemot att ses på Fredag. Kram.

2010-02-27 @ 16:16:35
Postat av: Maya

Åh vad jag ser fram emot denna vecka jag med. Håller på förbereda för mitt fina besök som anländer om inte alltför många dagar. Ska bli så kul alla ni allihopa kommer till Sthlm. Ni är så välkomna!

Postat av: Ida

Ha en superhärlig helg i storstan :)

2010-03-03 @ 23:01:57
URL: http://idmi.blogg.se/traningspepp

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback