Båtvik

Hej!

Här sitter jag i Båtvik och bloggar.

Jag åkte hit klockan tolv, blev bjuden på gröt och hembakt bröd och sen gick vi ut på en härligt uppfriskande vinterpromenad.

Vi gick bort till båtplatsen och jag passade så klart på att fota lite. Inte alltid det lättaste att fota all vit snö och mot solen. Men några av fotona blev ändå rätt fina. Ett annat problem är att jag har lite problem med horisonten. :D

Här är några smakprov:

   



   



Nu hängde sig internetläsaren i en evighet så jag slutar ladda upp bilder, sparar och tackar för mig! :D

Trevlig helg allihop!
Pia Promenad

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jaasi, horisonten verkar vara ett problem. Men om fokus är på det man vill fota hamnar horisonten lätt fel. Och vadå? Då gör det väl inget.

2010-01-09 @ 18:35:58
Postat av: Maya

Hej syster! Jättefina bilder! Hela Sverige verkar ha fått glittra utav solen idag, så härligt! och att bo bredvid havet är ju som bäst. Synd bara att man inte kan gå på mitt hav. :-S Känner liksom inte för att ta mig ett dopp så här dags.



Håller för övrigt med om att horisonten verkar vara lite problematiskt för dig. Det får du bakläxa på!



Har haft roligt ikväll. Har fått dansa av mig ordentligt, trots att det inte fanns nåt dansgolv. Puss

Postat av: Karin

oj vilka fina vinterbilder. underbart!

2010-01-11 @ 00:04:15
Postat av: Johanna

Ja att fota ute i motljus är inte det lättaste. Bilderna har en tendens att bli mörkare än vad det eg är. Jag gick ner till båthamnen en dag oc bestämde mig för att inte gå därifrån förrän jag var någolunda nöjd med resultatet! Jag kan tillägga att jag fick stå där en BRA tag :)!

2010-01-12 @ 08:05:05
URL: http://johannaagnes.blogg.se/

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback