Blog time! :D

Hellooooo my sweet sweet fans!

Jag vet att ni sitter och väntar med spänning på ett nytt inlägg från mig. Pia Burman. Hur intressant kan det inte vara? Hehe.

Alla mina ca 40 läsare alltså. Ligger ju i topp nu. Jag, blondinbella, kenza och-vad-dom-nu-heter... bloggeliten. :D

För att övergå till lite mer seriöst bloggande... så kan jag ju alltid skriva lite om vad som hänt under det nya året.

Nyårsdagen sov vi. Typ hela dan. Harry Potter. Najs.

Lördagen efter nyårsdagen hände det däremot roligare grejer.

Efter att ha sovit ungefär halva dan så åkte jag o Maya ut till gamla falmark och hälsade på på Kläppen. Svante var grinig då vi kom men blev så klart på strålande humör då systrarna B dök upp. Han skrattade och charmade oss tills vi nästan trillade av stolen. Vilkten sötnos!




Fick hålla honom då vi skulle fara och oj vilken myskille. Han tog ett stadigt tag i mitt hår och sen både kramades o pussades han frikostigt.

Jag o Maysan tog med oss Linn därifrån och åkte hem till Julia där vi samlades ett gäng tjejer för lite vinkväll. En lugn vinkväll. Eller hur? Hmm... nåja. Vi blev iaf bjudna på supergod köttfärspaj med feta på och sallad till. Mums! Jag, Maya, Linn, Ida, Kicki, Karro, Rebecka, Anna (julias kusin), Camilla och så Julia då.




Efter det åkte vi in till stan och gick på Calles för att titta/lyssna på då Kicki och Claes trubadurade där. Jättetrevligt och härlig stämning och Kicki sjöng så klart jättefint!

Maya o Camilla for till Statt vid tolv. Vi andra avvaktade och gick dit strax före ett. Dansade en stund. Drack några drinkar. Pratade med några "kändisar". Och sen ett litet nattamål på Max.

En riktigt trevlig kväll var det!

Och sen har jag mest sovit resten av tiden efter det. Jag har dragit på mig nån äcklig förkylning med feber och trötthet. Inte så roligt alls! Hade ingen röst alls på söndag. Lite röst igår. Och idag nästan vanlig röst. Hade tänkt jobba igår men orken fanns verkligen inte. Idag har jag jobbat men kännt mig yr och snurrig på jobbet och haft problem t o m med att räkna kuvert. Det är ju inte nån jättesvår uppgift? Men börjar det snurra för ögonen och susa i huvet då är det inte lätt! :P

Kan bli lite jobb imorgon och absolut torsdag, fredag. För nu är vi ju tillbaka till vardag?

Det har varit jättetrevligt med "jullovet". Men tänkt så lite man hinner med? Man tror att man ska hinna träffa alla en massa när de är hemma så länge. Men det blir ju så att man träffar varje person (hemvändare) ca 2 ggr var. I snitt.

Superkul att ha haft er hemma under julen!
Maya
Julia

Erika
Sofie
Petra
Ida

Hoppas vi ses igen snart!

Puss o kram,
Pia


Kommentarer
Postat av: Linn

Vilka fina bilder :)



Tack för titten och festsällskapet :)



Kramar

Postat av: Ida

Var ju en supertrevlig kväll :) Tyvärr har jag inga bra bilder till någon header, har inte min dator nu...men det går bra att bara ta den som den är och byta till andra färger och ta bort tomteluvan :) Så kan jag så småningom fixa några nya bilder...



Kramen!

2010-01-06 @ 16:08:23
URL: http://idmi.blogg.se/
Postat av: Maya

Tiden går så snabbt. julen är över o jag är hemma i min AP-KALLA lägenhet igen. Massor med kläder, tofflor, fleecemorgonrock, täcken osv är vad som gäller för att jag inte ska frysa till is snart.



Hade varit bättre med längre julledighet. Kändes inte alls roligt att återgå till jobb och vardag igen. Buääh.



Kul att ses syrris. Vi ses i mars!



Puss

2010-01-06 @ 17:24:17
URL: http://mayan.blogg.se/

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback