Söker sällskap till Stockholm!

Hej!

På fredag har jag tänkt köra bil ner till Stockholm.
Anledningen till att jag åker ner är att jag ska gå en danskurs lör-sön (samt veckan efteråt).

Nu söker jag efter en eller flera personer som vill åka bil ner med mig på fredagen.
Dela bensinkostnad, vara trevligt sällskap och gärna hjälpa till med körningen.

Finns inga krav att umgås när vi väl är framme i Stockholm. Du kan passa på att göra en shoppinghelg.
Jag kommer att vara på danskurs hela dagarna.

Men jag skulle verkligen behöva någon med mig i bilen! :)

Att åka delar av sträckan är också helt ok.


Hör av er!

/Pia

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ho ho härinne!!! Saknar dina inlägg...och bilder :)! Hoppas allt e bra!


Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback