Balkongpeppen

Så här ser våran balkong ut nu:

Så här ska det snart se ut:

Ljusgröna trasslet till vänster är sockerärtor som mamma planterat åt mig som ska åka ner i krukan snart. Sen ska de få klättra längs väggen på nåt fint. Det grå nere i vänstra hörnet är grillen (verkar vara svårt att se :P). Balkonglådan i mitten är färska örter och det är det även i den runda krukan. Sen är det pellisar i balkonglådan till höger. Och så är det jag då som ligger o steker på golvet! :D

Har några andra idéer också. Men det jag mest av allt vill berätta är att jag är peppad på att fixa till balkongen! Den är numera också nymålad och väggarna är ljusgrå. Och i höstas fick vi grått klinkers och nya balkongräcken. Så det kan nog bli riktigt fint där ute! Tidigare var det gult o brunt... och ja, ni vet väl vad det påminner om? Fråga nån treåring... ;)

Måste bara kolla så att det är ok att börja bära ut saker igen! Det är fortfarande lite plast kvar där ute... Men den kanske bara är där för att målarna är lata?

Pepp pepp!
Pia Balkong

Kommentarer
Postat av: Lisa

Det kommer nog att bli jättefint!

Postat av: Johanna

Ser ut att bli toppen!!! Det verkar oxå bli en toppensommar att dömma av din hudfärg :)))!

2010-06-01 @ 23:15:45
URL: http://johannaagnes.blogg.se/
Postat av: Maya

Håller med Johanna om att det verkar bli en toppensommar och det ser jag fram emot. Håller alla tummar och tår jag har. Däremot är jag fortfarande lite orolig över din vänsterarm och ditt vänsterben som verkar vara så magert :P

2010-06-02 @ 15:46:17
URL: http://mayan.blogg.se/
Postat av: Fritte

Måste ju få komma och provsitta lite när det är fixat och klart. Tar med solglajjerna =)

/Frida

2010-06-04 @ 08:11:29

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback