Blogginlägg från iPhone

Hej. Här är första, förmodligen långt ifrån sista, inlägget från min iPhone. Enklare än m gamla mobilen, svårare än från datorn. Eller svårare kanske är fel ord. Jobbigare kanske är lämpligare. Också lite osäker på om det funkar att lägga in en bild. Får se... Ikväll har jag o Matte ätit middag ute på balkongen. Riktigt mysigt. Matte tyckte att det blev lite småkyligt, men han vägrade å andra sidan att ha sockar på sig eftersom det är helg... :) Vi åt grillat och drack ett glas sangría till. Kändes jättesomrigt o härligt. Måste fara o köpa några nya stolar. Nu bar vi ut köksstolarna o så kan man ju inte hålla på hela sommaren. Funderar på antingen några hopfällbara stolar eller att bygga en bänk som kan stå längs m väggen. Kände när vi satt där ute att det kanske skulle bli för trångt m både och. Vi får se. Får fundera lite till :). Mysigt kommer det att bli iaf. Känns så fräscht där ute nu. Nymålat, nya fönster, klinker, lilla taket, nya räckena... Kommer bli toppen då vi fått t inredningen o då ska det bli många kvällar på balkongen :) Får visa lite bilder sen. Imorgon blir det sjösättning o lunch i Furuögrund på dagen. Sen på kvällen ska jag, Emma o Jessica äta middag på Vegas och sen se Sex and the city 2 på bio. Vilken toppendag. Nu blir det nog att fortsätta utforska iPhonen lite till. Ursäkta tjatet men det är faktiskt ganska roligt... Godnatt o trevlig helg! Pia

Kommentarer

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback