Onsdagen

Hej,

Idag har jag fått mina fotoförstoringar på 10 st dansbilder.
Dom blev jättefina allihop!
Nu ska de bara ramas in o sedan väljas ut fyra st som ska passa ihop... och sen... ja, sen får ni väl börja leta så småningom vars de kan dyka upp! :D


Jag har jobbat.
Jag har skurat balkongen + torkat räckena.

Jag skulle träffa Julia och se Kicki sjunga på Olles. Men jag orkade inte. Är helt slut! Och har dessutom ondare i knät... no no no! Får inte hända! Så jag har legat så still som det bara går i soffan hela kvällen. Här ska inget överansträngas!

Usch.. gillar inte den rädslan som hänger över mig hela tiden!
Nästa vecka ska jag iaf tillbaka till Winroth och undersöka knät igen. Då räknar han med att inflammationen ska ha gått över. Får se vad som händer då!


Annars händer inte så mycket. Jobb, städ, bak, mat och balkongpepp.

Sen peppar jag så klart inför nästa vecka då jag åker till Stockholm! Wiiiiie!
Hoppas på att åka utan kryckor, men kan hända att en får följa med som stöd..


Har inte så mycket mer än så att säga.
Ville mest bara berätta att förstoringarna blev bra, trots min nervositet.

En bild från förra sommarn:



Och så har ni väl inte missat
KOBILDERNA??

Godnatt!
Pia


Kommentarer
Postat av: Maya

fast alltså jag får faktiskt lite svindel av den där bilden Pian.. det ser lite läskigt ut och jag är rädd att du trillar ner.



men kul kul ska det bli att få dig som finfrämmen snart. Puss


Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback