Trevlig lördag

Hej!

Gårdagen var verkligen en härlig dag fylld med spännande och roliga saker.

Först sjösättningen i Furuögrund. Det var trevligt, men otroligt kallt! Blåste isvindar. Brrrr.
Lunch med båtfolket i form av buffé där alla bidragit med något. Mycket gott. Trevligt med en lunch m mampap också.

På kvällen så gick jag, Emma och Jessica ut och åt på Vegas. Maten var helt ok, men jag vet inte om den var värd pengarna? Dyr mat. Och jag som tog lax kan nog tycka att dagens middag på pappafiskad röding var godare än laxen jag åt igår. Men det var iaf väldigt trevligt att gå ut och äta på fin restaurang. d

Efter midddagen gick vi till bion och såg Sex and the city 2. Den var jättebra! Tydligen är det många som varit besvikna efter de sett den, men jag förstår då inte på vad? Samma härliga tjejer, New York, häftiga kläder, Abu Dhabi och sanddyner, orient, lyx, tjejsnack... Jag gillade den! :) Och jag ska absolut se den igen. Inte på bio, men hemma.



Efter filmen så gick jag och Emma och drack en Cosmopolitan på Calles. Trevligt!



Efter det försökte vi få tag i en taxi, men det tog lite väl lång tid. Men då provade vi något nytt! Vi åkte buss mot Skelleftehamn (sista bussen) för 20 kr! :D Undrar om vi inte betalade lite för lite... men vaddå? 20 kr är ju grymt. Bussen gick väl vid 01.15 och var ju helt perfekt!

En riktigt trevlig dag och kväll.

Pia

Kommentarer

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback