Fler bilder

Hej!

Nu har jag lagt upp fler bilder på Erika och Hilda. Dom hittar ni
HÄR!


Jag slutar tidigare på jobbet idag, hämtar Ninnie på Falmarks flygplats och sedan åker vi upp till Piteå för att kolla på SMASK, ta ett glas vin/någon drink och sedan sova på hotell. Vilken fredag alltså!

Ska bli riktigt roligt och trevligt. Speciellt som Ninnie hade magsjuka då jag var i Stockholm så vi inte kunde träffas då. Ser fram emot kvällen!

Nu är det dags att åka hem, snabbpacka lite och sen hämta Ninnie. Wohoo! :)



Trevlig helg!
/Pia

Kommentarer
Postat av: Frida

Håller med... Helt otroligt vackra ögon! Fast jag tror att den ena flickan har mer turkiska ögon än den andra... =) Väldigt pappalik i mina ögon.

2010-03-13 @ 10:06:05

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback