Fler Emmabilder

Hej,

Idag känns det som fredag fast det är onsdag.
Jag skulle jobba halvdag, men jobbade drygt åtta timmar.
Konstig dag.

Jag har också bokat in ett möte med kulturchefen på tisdag. Lite smånervöst. Men mycket bra tror jag.


Imorgon är det nästan en ledig dag. En röd dag. Då jag får vara ledig. Men... vaddå ledig? Tror inte jag kan vara det just nu. Ska repa med danstjejerna på scenen imorgon på förmiddagen. Så kallat roligt jobb! :)

Sen hoppas jag på lite gymning med Jessica.


I alla fall... så det jag egentligen tänkte skriva var att jag har lagt upp fler bilder på Emma på fotosidan. Lite dansposer nere vid älven. Check it!

HÄR

Lämna gärna en liten kommentar också!

Trevlig lååånghelg för er som är lediga! :)
Kram, Pia

Kommentarer

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback