Foton

Hej!

Är riktigt peppad på att fota nu.

Fotade Emma o Wiggo i lördags. Har lagt upp några bilder på fotosidan. Kolla in dom!

Idag fotade jag Vickan och Malva också.
Dom bilderna kan ni se
HÄR.

Idag har jag mest varit på Nordanå.
Satt upp lappar nere vid logerna, lämnat in musik, pratat med teknikerna, pratat m Lena o Susanne... och sedan repat med grupperna på kvällen.

Har även hunnit med att äta lunch med mamma och middag med Vickan o Malva samt varit på banken. Känns som en väldigt produktiv dag jobbmässigt.

Scenrepen gick bra.
Jag hoppas att några av er vill komma och kolla på föreställningarna.
Mina grupper dansar den 22 maj kl 14 och kl 18 på Nordanå.
Ska bli riktigt kul!


Sov gott!
Pia


Kommentarer

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback