humlan pia flyger till piteå

hej hej!
Imorgon ska jag ha ett lite udda jobb. Jag ska vara humla i ca 15 min o dansa med barn 3-7 år efter att de har sett en film om humlans liv. Känns minst sagt flummigt! Men, jag har läst på flitigt på
Naturskyddsföreningens sida o har lärt mig ett o annat som jag kan använda mig av imorgon. :)
Det är ju inte direkt så här jag är van att jobba med dans, men jag hoppas att det ska gå bra! Surr-surr! ;)
image393

Ikväll däremot har vi varit i Umeå o sett Cullbergbaletten 40 år.
Det var verkligen superbra! Men... det kändes lite som en reklam o att man vill gå å se mer cullberg. Vi fick ju se delar ur flera av deras verk. Men nu vill man ju se hela!
Men de var otroligt duktiga o mycket var väldigt bra. Eller... allt var ju bra, men man vill se mer!

Mer Cullberg blir det inte i höst. Men en hel del annan dans. Bl a Skånes dansteater, Norrdans, Flamenco o Örjan Andersson. Det händer en massa i dansväg i höst så det är bara att hålla ögonen öppna! Vore kul m lite ny publik i skellefteå också. ;)

Nu ska jag sova så jag orkar flyga, leta bo, pollinera o stickas imorgon!
Kramar, Pia Bumblebee Burman

Kommentarer
Postat av: ida

nämen så gulligt, ta bilder ;)

2007-10-06 @ 01:07:21

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback