Sommar o sol!

JA! Äntligen är det fint väder!
Idag har jag o Jessica legat nere vid älven o softat i solen. Blev bara två timmar, men det är ju ändå nåt! Sen gick vi och åt på CK, drack lite kaffe, kollade lite smått inne på CK, sen tapetaffär, rusta, mio, EM och Skellefteå camping.

image218
Haha... checka hållningen! Börjar vara dags att träna igen
image219
Jessica njuter av solen. Riktigt härligt!

Imorgon så ska jag o Jessica åka gummibåt nerför älven. Vi siktar på att starta vid kl ett. Ska bli grymt härligt (iaf om vädret håller i sig, vilket det sägs att det ska göra).
Sen blir det lite grillning och kubb på kvällen. Och eventuellt utgång på station efter det. Vi får se...

Hmmm.... nu verkar bilduppladdningen helt ha gett upp... blir nog inga bilder från förra veckan! :P
Aja, jag publicerar det här nu iaf!

Soliga kramar, Pia

Kommentarer
Postat av: Elin

Gud va skönt det där såg ut!
Det bara måste vara fint väder i morgon, då har jag planerat att steka vid älven! Kanske ser er glida förbi då :) Om det är i stan ni ska "åka" :)
Kram, kram!

2007-08-07 @ 23:57:00

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback