Nattvakt

I natt har jag jobbat som nattvakt på stadsfestområdet för soo shims räkning. Jag satt och vaktade ett tält i nio timmar... mellan 23-08! Ojoj... men det gick faktiskt bättre än väntat även om det var lite segt. Man skulle ha haft med sig 1000 spel typ. Men vi spelade lite TP o yatzy.

Nu har jag varit ledig i två dagar. Igår gick hela dagen åt till att handla mm. Var först på stan m Sandra o Anja (så söt!) o letade mammakläder åt Sally. Sen lunch på Balzac m karlarna.
Efter det skjutsade jag hem Matte o for ut på Tjärn och Burmans handelsträdgård. De hade 20% rabatt på allt. Jag köpte 6 st tobaksblomster och en paprikaplanta.

image134

Sen for jag förbi Julia o hon följde med mig upp på Solbacken. Där köpte jag 10 st vita hänglobelior och några korgar att ha blommor i. Sen vidare på Maxi o storhandlade mat för 1000 kr. Härligt!
Sen efter att jag kommit hem o packat upp allt o ätit middag så sov jag en timme innan det var dags att stå nattvakt.

image135

Kom hem halvnio i morse och sov till halvett. Sen åt jag frunch på balkongen (i solen :D), duschade och drog ner på stan för att träffa Jessica o ta en fika. Det gjorde vi och sen blev det stan. Det är rea överallt! Och inte bara på värdelösa grejer. Shoppade en hel del igår så idag försökte jag hålla igen o köpte verkligen bara superfynd.
Bl a så köpte jag 10 st badbomber a 2 kr st. Ord pris 20-30 kr. Värt!
Sen hittade jag en fin anteckningsbok m blanka sidor på indiska för 10 kr och en gul tunika för 25 kr. Helt galet! Dessutom var dom ju fina! :D

Nu är jag helt slut. Tror att jag ska gå o lägga mig. Eller så ska jag se lite tv o somna i soffan. Lite svårt att bestämma mig, men jag tror det lutar mot soffan nån timme o sen flytta vidare till sängen.. :P

Imorgon väntar jobb!
Kramar, Pia

Kommentarer

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback