Måndag, måndag...

Ja, som rubriken antyder så är det måndag idag.
Vet inte vad jag ska säga? Som många andra dagar så har det funnits både bra o dåliga händelser.
Vi kan kalla de dåliga för mindre bra o konstatera att knät hör till dem. Efter att jag gjorde illa mig igår på danslektionen så är det idag just mindre bra. Inte särskilt nöjd över den utgången, men det är bara att kämpa vidare! En annan sak som var mindre bra var att titta på taekwondon... blir ju så sugen på att köra själv! Men jag vet ju att risken att förvärra saken där är STOR. Alldeles för stor... för at jag ska våga. Måste, måste, måste kunna hålla i alla danspassen nu!
Till de bra, eller kanske ska kallas mer bra?, händelserna hör att jag lunchade m Sandra o Frida idag. Och lilla solstrålen (mesta delen av tiden) Anja. Vi flirtade hejvilt jag o Anji. ;)
Nåt mer mer bra? Hmmm... kanske att jag fått idé till en dans till. Vet dock inte vilka jag ska applicera denna underbara idé på? Det får vi se...

Imorgon blir det iaf gymmet med Jessica. Ska bli riktigt najs.
Sen på kvällen är det dansundervisningen. Och mittemellan blir det väl en massa planering kan jag tänka.

image414

Kommentarer

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback