måndag 11/2

Hej!

Försöker skriva ett kort inlägg varje dag. Eller rättare sagt, minst ett kort inlägg. Ibland när jag känner för det blir det ju ett långt också. Och det är helt ok. :)

Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska skriva om. Känns som att bloggen numera alltid handlar om hur mycket jag jobbar och om hur trött jag är. Skulle kunna inflika att jag också har otroligt öm o stel nacke och magkatarr. Kul inlägg!! :P

Så vad är bra då?
Det bra med att jobba så mkt som jag gör nu är förstås pengarna. De har jag tänkt använda till semester i sommar. Vllket jag tycker att jag är mer än värd. Hoppas verkligen att jag lyckas spara ihop till det. Skulle vara så najs! :)

Imorgon ska jag träffa min mamma på stan. Hon ska hjälpa mig att kolla bågar och sen ska vi luncha.

Nu ska jag sova. Yippie!! :D


Kram, Piaimage657


Kommentarer
Postat av: Ida

Vad ni var tjusiga! En fin sommarbild! Semester låter fantastiskt skönt! My wish!

Postat av: Malin

Åh så härligt med en sommarbild! :)
nu börjar man ju längta på allvar tills sommaren! :P

2008-02-12 @ 07:04:50
URL: http://skelleftebruden.blogg.se
Postat av: Maya

Jag fick oxå va me å käka. :) Vilken tur jag hade. :)

2008-02-12 @ 16:04:21
URL: http://mayan.blogg.se
Postat av: Per

Här tillbringar man en hel helg i skeå men ingen Pia! Var ju t.o.m. o tränade!! :-P Hoppas allt är bra iaf o att du inte jobbar ihjäl dig!

//Per

2008-02-12 @ 21:29:20

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback