Äntligen sol!

Ja! Idag är det äntligen en varm och solig dag. Är nog den första på min semester som jag kunnat njuta av. Skönt!
Jag spenderar dagen ute på balkongen med att svettas bort... därför behövde jag en kort paus och gick in till min dator.
Jag känner helt enkelt att jag måste ta chansen att få lite färg på min alldeles för bleka kropp.
Dessutom är Matte i fällfors och jobbar på båten så jag är ändå fast i stan. Finns inte så mycket kul att göra här.
Nu ska jag fortsätta att steka mig själv ute på balkongen.

Ha det bra o njut av solen allihop!
Kramar, Pia

Kommentarer
Postat av: Erika

Jag stannar till på Onsdag kväll. Det innebär utgång på Tisdag 8jag tror det skulle vara 70-talsdisco). På?

2008-07-13 @ 00:57:01
Postat av: Erika

Ok... Jag suger på parenteser:()()

2008-07-13 @ 00:58:02

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback