Grattis farbror Tommy!

Idag fyller Tommy 57 år. Grattis!
Jag och Maya bjöd in oss själva på fika och for dit o uppvaktade. Vi fick smörgåstårta o brownies (som vi hjälpte till att välja ut). Väldigt gott och mycket trevligt att få hälsa på "dom där".


Tommy o Thyra vilar efter allt fika

På vägen hem så fotade jag o Maya lite. Det var så härligt väder...


Kanske bjuder på fler bilder en annan dag.
Nu ska jag försöka slita mig från min rosa och mitt mobiltelefonsletande (lutar mot en samsung U600 just nu) och förbereda mig för en dag med rehab, färgning o klippning hos frissan imorgon. Hoppas jag hinner med lite sol också!

Godnatt!
/Pia

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh ska du bli fin i håret lagom till Lanternan, vad kul! :)

Postat av: Maya

Ja ikväll ska vi shaka som attan.. hoppas bara det kommer nååågra fler än vi :D

2008-07-03 @ 10:47:13
URL: http://mayan.blogg.se/

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback