Byske

Idag har jag varit i Byske och hälsat på. Frida bjöd mig och Emma på en smarrig pastasallad med bl a bacon, vitlök och champinjoner i. Mycket gott! Tack Frida!
Efter det bjöds det även på kaffe och kakor. Sandra med hela familjen dök upp och Lourens kom hem från jobbet. Riktigt trevligt med andra ord!

Jag fick även chansen att gulla med den här pojken i flera timmar (och, oj så han har vuxit!!):



Här är Kondrad och Astrid, dom sötnosarna, när de spanar in samma leksak:


Jag har såklart fler fina bilder på Astrid också. Men det känns inte riktigt som läge att lägga upp dom på bloggen iom att hon sprattlade omkring naken på golvet. Och man vet ju aldrig vilka människor som surfar in här... (vet ju forttarande inte vilka alla mina ca 30 besökare om dan är :P)

Måste även säga att alla flickorna var väldigt fina i sina nyfriserade hår. Kul att se lite förändring! Och roligt att det inte bara är långt utan verkligen frisyrer. På bilderna nedan får man en skymt av dessa relativt nystajlade mödrar, om än fotografen inte riktigt koncentrerade sig på hår...

 

Nu är det dags för mig att sova. Imorgon ska jag upp och gymma och jobba på beach-kroppen! :D
Haha...

Godnattpussar!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ingen kan ju ha mer färdig beach-kropp än dig! Kram Pernilla

2008-05-16 @ 09:26:26
Postat av: Erika

Har "Olgott" fått något riktigt namn än?

2008-05-16 @ 10:50:52
Postat av: pet

är det 30 unika eller 30 överhuvudtaget? jag har över drygt 100 på min blogg men de e inte 100 unika... då samma person går in på bloggen 5 ggr så räknas de som 5 ggr i statistiken. om de e inte e unika besökare förståss :D

Postat av: Pia

Självklart är det 30 unika jag pratar om. Annars skulle nog alla 30 typ vara jag själv! :P

2008-05-16 @ 21:26:25
Postat av: Erika (igen)

Fast jag tänkte på en sak (mked hänvisning till ovanstående kommentarer): "Unika besökare" borde ju vara per dator. Ibland går jag ju in och kollar BÅDE från jobbdatorn och från hemmadatorn. Om fler än jag gör det borde det ju se ut som ganska många.

2008-05-16 @ 21:53:42
Postat av: Pia

jo, det är lite lurigt. klart det är per dator och även jag gör mig nog skyldig till "2 besökare" då jag har varit på jobbet. :)

tycker bara det är lite underligt att det alltid är samma personer som lämnar fotspår efter sig. Skulle va kul om fler skrev nåt :)

2008-05-16 @ 23:27:12
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Frida

Jättefina bilder på världens sötaste pojke (och flicka såklart)! Måste vara dundergener som gör det ;)



Riktigt trevligt att ha dig på besök! Du är så duktig på att bara komma och hälsa på. Man skäms ju över sin egen icke existerande förmåga att pallra sig 3 mil till stan i samma ärende...



Måste passa på att kommentera grillmaten som ser GRYMT smarrigt ut! Tycker att vi ska ta oss en grillkväll med krocket, kubb och en och anna öl så snart värmen kommer.



Kramar!

2008-05-18 @ 15:07:21
Postat av: idos

Maten såg uuuursmarrig ut! Hoppas helgen var bra!

2008-05-18 @ 22:36:32
URL: http://idos.blogg.se/

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback