Jonglera bullar

Igår blev det en låååång arbetsdag. Först kontoret och sen efter det fara och handla grejer till serveringen idag. Stressa hem och äta middag och sedan iväg på jongleringsföreställning - Shoebox tour.
Benet gillade inte den långa dagen och jag hade verkligen ont! Ville bara stanna hemma, dra täcket över mig och grina när det var dags att åka till Nordanå.

Men tur var det att jag for för det var en väldigt trevlig föreställning.
Dom gjorde en del annorlunda, roliga, coola saker. Som t ex jonglera med tre bollar var där det satt fast ett snöre mellan den ena killens bollar och den andra killens bollar - utan att snörena för det tjorvades ihop!
Den ena killen var snygg - den andra såg smått galen ut och var riktigt rolig att titta på.
Den ena killen rörde sig verkligen flytande och mjukt - han dansade! Väldigt fint.
Så det var skönt att sitta ner i publiken och skratta åt tokigheterna. Väldigt avslappnad stämning.
Och efteråt så var det supergoda och snygga snittar som Stina och Marie M ur styrelsen hade gjort. Gott!



Idag började jag dagen med att stiga upp före jag var vaken. Det vill säga - tidigt!
Vi hade en stor bullservering på Nordanå åt skolkontoret där de skulle fika kl 9.30. Så jag och Zandra var där kl åtta och började ställa i ordning och koka mängder av kaffe. Ojoj, vad det fikades! Men det kändes som att det gick väldigt bra och det är ju guld värt för föreningen att få in sånna här jobb!

Nu ska jag vila en stund och sen ska jag koka en linssoppa. Gott gott!

Ha de!
/P

Kommentarer
Postat av: Maya

hmm undrar varför jag fått för mig att det var Sven som skulle jonglera.. bevisligen var det inte så :)

Postat av: Anna B

Det är alltid lika skönt när dagen tillslut efter en lååång dag tar slut! / Kram Anna

2008-10-30 @ 20:26:42
URL: http://skrivanne.wordpress.com

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback