Åh, vad kul! / Neeeej, så dumt!

Hej!

Idag är det äntligen dags för Glöggparty. Så himla roligt!
Glögg och ingredienser till tilltugg har inhandlats. Glöggmuggar och panna har hämtats på mammas jobb. Balkong och fönster har adventspyntats. Toalett och badkar är skurade. Nu är det bara kvar att dammsuga, torka golv, laga tilltugg och piffa till det sista. Härligt!

Jag ser fram emot kvällen och längtar tills kl är sju! :)
Igår när jag kom hem från jobbet var jag alldeles överpepp!

Idag däremot är jag lite mer låg...
För vet ni vad jag klantat till det och (miss)lyckats med?!
Jag har GLÖMT att hämta ut min juldagsbiljett!
Hur är det möjligt? Jag bokade samma dag som de släpptes och den skulle hämtas ut senast igår. Planen var för det första att inte vänta till sista dan med att hämta den. Men nånstans från att jag bokade tills att jag skulle somna igår så försvann denna biljett helt ur mitt minne. Kom på det precis då jag skulle lägga huvudet på kudden igår... och så ARG jag är på mig själv! Och DEPPAD för jag har ju redan börjat peppa, längta och se fram emot juldagen?

Så om NÅGON av er som läser min blogg hör talas om någon som kanske har en biljett över så tänk då gärna på mig och säg att jag vill köpa den!

Usch, nu ska det här liksom ligga och trycka på partystämningen som ett litet åskmoln. Typiskt!

Jaja, bara att försöka förtränga det ikväll. Men dumt var det.


Maya och jag förra juldagen då jag hade feber och funderade på att sälja MIN biljett. I år skulle jag ha revansch, eftersom förra årets inte blev nån höjdare eftersom jag var så sjuk. Jag har förresten en lila klänning utan axelband på mig... även om jag på bilden ser väldigt naken ut.

Men nu peppar vi inför kvällen och glöggpartajj!

kramar,
Pia

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hoppas ni hade en toppenkväll igår. Jag hade redan plaerat ugång på fredagen när jag läste om din kväll på bloggen.

Jag har en biljett till juldagen. Men jag har ändrat mig och ska inte ut, så du inte redan hittat en biljett

2009-12-06 @ 09:09:10

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback